onsdag, maj 09, 2007

Hur det gifta livet behandlar mig

Jaja lite svengelska har ingen dött av...

Idag är det svårt att hålla fingrarna i styr ska jag säga. Jag har nämligen hämtat ut ett paket på posten, med vårt bröllopsalbum, direkt från fotografen!! Eftersom vi inte bor i närheten av vigselorten så fick hon posta det till oss. I det stora bruna paketet ska det finnas ca 22 bilder av oss. Jag hoppas att någon är hyfsad åtminstone... Hon kanske tycker att en bild blev bra för att vi inte blinkar, det är rätt ljus osv, medan vi ser ut som idioter för att vi gör en konstig min eller att det helt enkelt inte är en snygg vinkel för oss. Jag har gott om dåliga vinklar...

Så här ligger nu paketet och flinar åt mig. Jag som är värre än barnen på julaftonen när det kommer till paketen känner nu att jag måste sansa mig. Det är inte mer än rätt att maken får vara med och öppna han också. Men givetvis så jobbar han sent idag och är inte hemma förrän vid 21:00 så jag och paketet har mååånga timmar framför oss...

Annars så mår vi bra. Jag fick som sagt tjusiga presenter i helgen, vi har sovit gott och packat upp presenter. Nästa helg ska vi förhoppningsvis ta oss till IKEA (på riktigt).

Men paketet får jag inte öppna. Det är svårt att vara Fru.

Ni kan kolla på vår fotografs sida sålänge. Vem vet, kanske finns vår bild där? *skuttar iväg för att tjuvkika*

http://www.ateljewallander.se/atelje_frames.html

Etiketter:

1 Comments:

At 6:48 em, Anonymous Anonym said...

Godkväll igen Fru Skogsrå!
Det var ju strongt gjort om du klarade att låta bli och kika i paketet..nyfiken blir man ju också!Kanske får vi se en bild här på din blogg?Tittade på fotografens hemsida fina bilder där?

 

Skicka en kommentar

<< Home