torsdag, april 05, 2007

Herregud vad tiden går!!!

Idag tittade jag på räknaren på vår bröllopshemsida, och det är bara 3 veckor och 3 dagar kvar!!!! Fatta hur lite tid det är!!! Lyckligtvis har det varit en extremt produktiv bröllops-planerings-helg som även inkluderade en möhippa (!) men jag har så mycket att berätta att jag får ta det i portioner...

Jag kan börja med att berätta att efter den här helgen så hade jag käkat så mycket tårta och bakelser att vågen visade 2 kilo plus. Det vill säga, två kilo mer än när jag åkte och redan då var det egentligen 4-5 kilo för mycket eftersom julen var trevlig....

Så, jag som egentligen inte skulle bli den där bruden som var tvungen att banta fått i måndags (inte ett dugg för tidigt) ett stort mått beslutsamhet och satte igång att viktväkta igen. Inte för klänningens skull, den provade jag i helgen och den satt bra. Men jag ska inte väga så här mycket och de underkläder jag lagt en mindre förmögenhet på är troligen inte lika förlåtande...

Så jag har käkat sallad och keso (ananas och passionsfrukts-keso, jättegott!) i tre dagar till lunch, och idag gick (!) jag hem från jobbet. Det tog nästan en timme. Nu firar jag mina framsteg med påskgodis.

För dem av er som fortfarande tror på snabblösningar via TV-shop kan jag rekomendera den här sidan. Riktiga människor som använt produkterna skicker och berättar hur det var.

Etiketter: , ,