tisdag, mars 13, 2007

Den rafflande upplösningen!

Sådär ja.

Jag kom i klänningen! Jag var så lycklig att det inte ens sved i plånboken när jag betalade skräddaren! Nu ska jag bara sy dit en ögla så jag kan lyfta upp släpet och slipper snubbla på det och tillbringa bröllopsnatten på akuten :)

Jag har drabbats av Tradera-feber, väldigt lägligt i samband med bröllopet. Jag har där införskaffat en underkjol till det facila priset av 205kr så nu ska min utstyrsel vara komplett, äntligen. Om några veckor ska jag åka hem till mamma (vad blir hon då om jag är ett skogsrå? Pomperipossa?) ;) och ta med mig klänningen. Så får vi se om jag är nöjd eller jag slutligen ska ta fram nål och tråd själv och sy in midjan. Vi vill inte bjuda gästerna på misstankar om att detta skulle vara ett "shot-gun-wedding" och att bruden således är gravid.

Prince Charming vill faktiskt ha mig iaf, så det så!

(Och ja min klänning ser ut som de på bilderna)

Etiketter: